چه فرقی میکند؟

چه فرقی میکند؟
 
برای تو چه فرقی میکند محبوب من
اگر هوایم ابری شود گهگاه
یا که فی المثل طوفانی
از پی بارانی نا بهنگام
بر پریشانحالیم مضاعف گردد؟
برای تو چه فرقی میکند محبوب من
اگر ببارم گهگاه
یا که فی المثل برکه ای شوم
در بند هزار هیولای سنگی سنگین دل
تا به تقدیری محتوم
به مردابش تعبیرم کند؟
برای تو چه فرقی میکند محبوب من
اگر جاری شوم گهگاه
یا که فی المثل رودی باشم
سرگردان به بیابانی بی کران
هزار هزار سال نوری
بی امید واحه ای یا که نشانی از لبخند بی دریغت؟
راستی چه فرقی میکند
ابر باشی
برکه باشی
رود و باران باشی
یا جاری شوی، بباری یا بمانی
وقتی هیچ راهی به تو ختم نمیشود محبوب من؟
وقتی هیچ دستی به تو نرسد ستاره پر فروغ من؟
محبوب من
زحمتی نیست اگر
از آن اوج هزارپائی لااقل
گهگداری چشمکی حوالتم کن
به ما زمین نشستگان دربند پا در جای!
 
سعید تمدن
نگاشته به تاریخ نهم دیماه 1390 خورشیدی



نظرات شما عزیزان:

اي سا
ساعت11:18---13 خرداد 1391
,واقعآ چه فرقي مي کنه وقتي آدما اينقد راحت فدات شم ودوست دارم را به دروغ به زبان ميارن.

ارش
ساعت21:27---5 فروردين 1391
اشتباه نکن…!!

بيشتر از آنکه دلم تنگ باشد براي تو……

براي آن مني که تو را نميشناخت…

تنگ است…!!

وبلاگ قشنگی داری. خوشحال میشم به منم سری بزنی. میای تبادل لینک؟ منتظرتم..........arashsantouri.loxblog.com





سارا
ساعت17:43---24 دی 1390
شعر زیبایی بود با تصیویر سازی فوق العاده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: